Då var det bara att vänta och se...

SÅ då var ansökan inskickad på studera.nu. NU måste jag bara hitta dom där jäkla betygen (NEJ,jag vet inte vart dom är :$)
Sista ansöknings dagen är ju 15,alltså nu på Torsdag! Och även betygen måste givetvis skickas in tills dess,jag får leta vidare i morgon.
Men ansökan är trotts allt inne så jag känner mig lite halv lugn,ja det blev en impuls ansökan :-) Så bara att vänta och se,spännande!
Jag hade faktist ingen aning om att det var så pass kort tid kvar så det var rena turen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min bok,jag har riktigt kommit in i den och den är bra!
"Lyckans hjul" heter den och inte fören nu när jag läst lite mer än halva boken så förstår jag varför den heter som den gör.

Vill tillägga att Johanna är en underbar ängel till människa!
För hon får mig alltid att skratta när jag som mest behöver det.
Kram på dig älskade vän ♥


(det är inte likt mig att lägga upp kort på enbart mig själv
men ibland måste man ju bryta mönstret tänkte jag ;-) )

Godnatt!

puss

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna ALmgren:)

na men älsklingstjejen! det är DU som är underbar! ringer dej snart <3

2009-10-15 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0