Freeedagsmys?

Ussh vilket otroligt tråkigt väder det är,regnet bara öser ner villket det har gjort hela dagen nu.
En del av dagen har jag spännderat med dom här två hårbollarna nedan,pgr av att G är i gbg och gar det gött!?


En kopp te kanske skulle sitta fint istället

Det går att se en katts besvikelse,tro mig.


Öppnade dörren för att släppa ut dom rackarn när dom upptäcker att

det kom något blött & kallt uppifrån så kollar båda upp på

mig som att det var mitt fel att det var ruggit ute.
Dom vände och gick in igen.


Imorgon ska jag träffa J min sötnos,jag längtar! Har saknat henne :-)

Trevlig fredagskväll!!

/M



Kommentarer
Postat av: Nea

hjärta

2009-10-16 @ 17:59:57
URL: http://neaglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0