Härliga lördag

Te på Almas med Johanna om 30 min,mys!! :-)

uppdaterar kanske senare

Ha en bra dag så länge! ;-)

//Mmmm



Jag har spännderat dagen med Johanna och Kia. Bland annat  så har vi vart på bio och sett "Flickan som lekte med elden"
Trotts att Kia inte hade sett första filmen,"män som hatar kvinnor",för att jag & Johanna sa att man INTE behöver se första filme
för att förstå den andra.(för vi ville sä gärna se den här filmen och båda hade set ettan,hehe) Ja jo det kunnde väl va bra att se den först före den andra konstatera vi när filmen var slut ;P Men jag måste säga att tvåan inte var riktigt lik bra som ettan,men det är ju vad jag tycker. Men bra var den verkligen! :-)
Hoppas på en tredej film nu! Ska det komma en?

p.s Nu är det verkligen grymt kallt ute! snö?
J sa att det var ännu kallare i Örebro :S BRR!


Ses snart mitt ♥!!

Godnatt!
PUSS

/M


Kommentarer
Postat av: johanna almgren

De va riktigt myss!! du är guld värd;)<3

2009-10-17 @ 23:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0