nanana - FREDAGS MYYYYYS!!!

Jag har nyss kommit hem från jobbet,apa va trött jag är!! Vill sova middag men har inte tid med det,pluss att då blir linserna torra och man känner sig typ bakis när man vaknar igen!
Jag mår bättre idag,men det verker fortfarande i hela kroppen,dls för sprutan men även för att jag inte har jobbat på ett tag och är inte van att springa runt och allt som man gör under dagen. Armen gör fortfarande ont,typ som man skulle ha fått en sten hår smäll på den och sen kan ni tänka er en riktigt träningsverk på det.Mmh,så kämns det,man är liksom sjukt svag i den och kan inte böja upp den riktigt.
Känner mig lite som en gammal stapplig tant när jag ska ta upp nått med den vänstra ramen.
Men nog om min onda nyvacinerade arm nu! Jag ska inte klaga,berättar bara fall om ni vill veta hur det känns i efter hand ;-)
Kan inte påstå att jag har några större problem med att ta själva sprutan,den känns ju knappt nått,bara jag slipper titta när den sticks in.

Idag är det fredag villket innebär äntligen helg,wihoo! Jag ska åka till Örebro lite senare,bli kvar där tills på måndag,ska jobba på tisdag.
Den här veckan har vart lång så det ska bli underbart att få sova ut på morgonen nu några dagar.
Det är stor helg och vi får se vad vi hittar på,men i kväll blir det nog lugnt.Kolla Idol och mysa skulle jag tro :-)
På söndag är Tor ledig och det är VÅR dag,bara för oss två! Vi har vår halvårs dag då,6 månader tillsammans.Så då får man fira & mysa lite extra!

Nej,nu måste jag sätta igång.Jag måste hinna duscha,skriva ut några papper,packa,äta och en till hemlig sak,innan jag ska åka.
Det är fortfarande inte säkert om jag ska ta tåget eller om mamma & pappa ska följa med och hälsa på i storstan.
Hoppas,hoppas spyr på det där tåget!!

Trevlig helg & hoppas ni får se många spöken i helgen!
Själv är jag tillsammans med ett spöke så det blir kanon lagomt till halloween ;-D -Ett snyggt spöke!

Hejdå!

/M

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas hoppas att du fick åka bil med P & M !!!

Idol ska vi åxå mysa till ikväll, Märta, Petrus och jag (Mats jobbar sent),& hålla tummarna för Calle! ;-)

Har köpt lite "spök" godis tills i morrn, men undra ja om de är nått kvar tills då?? hoa hoaaaa... :o

Kram kram!! /Lena

2009-10-30 @ 18:45:39
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Lena

Ach då, du fick visst ta tåget "hem" till Örebro!...

Rätt åkte ur Idol tyckte jag, & nästa gång Rabi!-tack fniss..

Nattkramen! /Lena

2009-10-30 @ 23:45:04
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0