:)

Kom äntligen iväg till friskis idag med mallan, efter ett allt för långt uppehåll därifrån. Nu SKA det blir ändringar på det :) Eller hur tjejen min? Vi tog även en vända förbi solstationen,skönt! Goda nyheter fick vi även idag om protjektarbetet! Jag har vart så stressad för att jag inte kommit igån med något och med tanke på att dte ska redovisas v 17 och vi har praktiken fem veckor före det så är det inte mycket tid kvar. Men nu har vi tagit upp barnhems ideen igen och det ser faktist ljust ut. Vi har fått kontagt med en kvinna som verkar mer positiv än vad någon av dem andra från alla de hjälporganisationer vi vänt oss till gjort. Hon erbjöd oss nu att fixa ett barnhem med barn från dem åldrar vi vill ha, en tolk och att packa alla saker som behövs till vårt besök. Det enda vi nu ska göra är att kolla upp resan dit,så nu väntar vi på ett mejl om vad kostnaderna blir för resan. Sen får vi se om bidrag till bensin mm går igenom ifrån skolan. Det känns bra,allt måste gå fort om vi ska hinna. Planerna är iallafall att video blogga besöket och även använda det till vår redovisning. Så håll tummarna att allt går igenom nu!! Sista veckan innan lovet,allt går inte som tänkt men faan va skönt med looov! :D

pussss,jaglängtarsåfruktansvärt! :)

/M....

Kommentarer
Postat av: johanna;)

håller alla tummar jag har!:) fy vad intressant projekarbete alltdså!!! =)

2008-12-17 @ 13:23:53
Postat av: M

Joo jag vill verkligen att det ska gå igenom,me det är då inte lätt =/ ska till tidninge imån så att vi kommer ut med att vi söker sponsorer.. måste få ihopp minst 8000 kr till själva resan och pengar till att hyra en minibuss.. och vi har ont om tid =/ men hoppas att det löser sig! :)

2008-12-17 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0