:)

Idag har jag vart riktigt duktig faktist,gjort julgodis,tvättat,slagit in alla miljoner paket till bla. hugo & elsa (varför ska små barn jämt ha så mycket mer julklappar?). Så har jag inhandlat dom sista julklapparna tillsammans med Johanna. Fast hon tyckte jag spåra lite när jag köpte festisar till Gustav,men hon förstog bara inte min lysande idee :) Imorgon ska jag och min mallanbrallan fira jul,myspys :) Jag är inte ett dugg sugen på julen förstås,känner ingen större julstämmning =/ Är ju inte direkt som när man va liten och man va helt pirrig i magen kvällen innan julafton.. det va tider det! Igår gjorde iaf jag och martin ett pepparkakshus,partyhuset (S2 om ni inte ser att det står det) :D Det spårade lite när martin tyckte jag skulle skrivas bärs på dörren och sen ville hanskriva Ajje på hela stöggan.. MEN då sa jag stopp stopp stanna! =)

Nu ska jag snart hoppa i säng,Godnatt gott folk och GOD JUL :)

/M



Kommentarer
Postat av: johanna;)

så duttiga ni va dåååå!!;D

2008-12-23 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0