mhmmmh..

Jobb,premenard,bakat lussekatter- inte så mycket mer har hänt och kommer förmodligen inte hända så mycket mer idag heller.Förutom kolla avenyn, en film och wahlander. Ingen utgång i helgen och jag är nöjd över det. För med tanke på alla julklappar så måste inhandlas så är inte min ekonomi så jätte stabil för tillfället.

Ibland tar man beslut som man kanske kommer få ångra resten utav sitt liv, det gäller att ta risker. Jag hatar risker förtillfället..


Pernilla Andersson- "Johnny Cash och Nina P"... I like it!

Ha en mysig kväll, det ska jag ha!

/M

Kommentarer
Postat av: johanna;)

ne faskien flicka!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=qUE6PuUvlnY&feature=related

lyssna på den, azzzbra;)haha

( e inte uppe 03.39 denna gången :D )

2008-12-07 @ 20:00:40
Postat av: M

Haha nejnej men kvällen har bara börjat johanna ;P

Saknar dig! :(

2008-12-07 @ 21:28:11
Postat av: johanna;)

haha jaa iofs;D



saknar dej ,medd!!:( nu vare nåra dagar sedan!:( men jag åker hem imon på morgonen så jag hör av mej när jag komer hem på fredag igen, för då e jag här ända till januari ju=D Puss!<3

2008-12-09 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0