Sååå slut..

Har skapligt med träningsverk ifrån gårdagen,men den mesta kommer nog dock i från min och tottes gympa lektion.
Vi körde hårt och det blev en helt ok lektion enligt mig. Var iallafall i gymnos med några från klassen igår kväll för att petra och becka skulle ha sin gympa lektion där. Jag hade skitkul,jaja man är väl ingen gymnast men kul att bara härja loss :D Laddar upp några utav alla kort som togs igår. Efter som guns kamera va lite efter så blev det inte så många lyckade bilder i luften,tss.
Tror jag börjar bli sjuk, drygt! det är det sista jag har tid med nu. Med tanke på hur soft det va i tvåan med bara 3 skoldagar i veckan så bodde man ha kunnat räkna ut hur tufft det skulle bli nu i trean, men trodde inte det skulle va så här mycket ändå. Fiiifan!
Ska inte klaga,finns alltid dom som har det värre. Jul lov nästa vecka,jul & sen nyår.. Det går fort nu!
Vill bort från den här staden,från alla idioter som finns här.. Känns skönt att vi har våra planer efter studenten nu,M!
Nej, nu ska det pluggas för hela slanten =/

Hej! /M

Rebecka :)



Kommentarer
Postat av: johanna;)

den galopperande....;)

2008-12-11 @ 01:43:24
Postat av: M

JaJa Johanna vi har ju villda/sjuka fantasi :)

Det är bra!

2008-12-11 @ 16:38:31
Postat av: M

Men jag kännde där att jag skulle få lite ont i ryggen om jag skulle springa hela vägen till T så där =/

2008-12-11 @ 16:40:05
Postat av: johanna;)

mm förstår det faktiskit:/

2008-12-11 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0