Skööönt..

Nu är allt över som tyngt ner mig inför den här veckan,puuh känns skönt! Muntliga nationella i måndags,äntligen gjort och det känndes riktigt bra! Föreläsningen för 8:orna igår..det hade kunnat gått bättre men jag är nöjd ändå :) Tycker jag & Ida gjorde ett lysande jobb! Vi hade nog glömt lite hur man själv va i den där åldern,trodde det skulle kunna bli lite mer diskutioner men va fan själv sa jag inte ett ord när jag va 14 år så jag förstår dom :) Så va det obduktionen idag,jag överlevde tack och lov! Nu vet jag hur det är och förstår fortfarande inte hur man kan välja det yrket,trotts en bra lön.
Har vart duktig och gjort klart ergonomin nu och ska snart i säng! Såå skönt!

36 days..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: johanna;)

inte så långt kvar fördej nu ;D

2008-12-05 @ 03:39:24
Postat av: M

nej det är det inte :)hihi

2008-12-05 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0