Skjort jakt på en kokhet kupan med emelie..

Det har vart en lugn helg även den här veckan.Igår gjorde jag inte så mycket annat än att plugga,otroligt tråkigt men behövligt,så man kan ta det lungt under lovet.Hoppas att dom ringer in mig på jobbet,som dom sagt att det förmodligen blir.Men mys och party ska man väl hinna med också. Idag har jag som vanligt jobbat en snabbis, sen blev det kupolen med emelie för att handla lite julklappar och ta en fika :).Är som vanligt lika lätt att hitta på nått till alla,INTE! som alla andra år så blir det en skjorta till pappsen,och det är lika svårt varje år att hitta någon vettig i stl L,haha och det kan nog emelie va belägen att hålla med mig om. Känns skönt att några klappar är inhandlade nu iallafall.
Nu i veckan blir det att äntligen ta fram skidorna,så jag och gun är på G ;) wihoo!
Äh har inte så mycket nytt att skriva,så nu ska jag gå och packa badkläder tills idas vattengympapass som blir i morgon.

puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0