ännu en måndag..

Var på en föreläsning i skolan idag om olika missbruka som tex mat och socker missbruk,hon pratade även allmänt om kost i säg. Det var intressant och faktist mycket nytt jag lärde mig. Efter som att våra planer om att åka till ett barnhem i Estland som protjektarbete inte gick att genomföra så har jag nu nya ideer. Tänkte göra en "du är vad du äter" med mammi, så nu blev jag ännu mer inspererad för det protjektet efter dagens info. Ska lägga upp en plan för det hela och prata med min handledare så får väl se men det lutar iallafall åt det hållet, och så passar det ju bra till min inriktning "Hälsa och friskvård". Känns som det är dags att komma igång nu! Halva terminerna har snart gått. Efter jul är den sista praktiken och sen dröjer det inte långt tills man står där på den efterlängtade dagen, med mössan på sne och skriker. Fyfan va gött det ska bli och fyfan va stressad jag blir utav tanken,tiden verkligen rinner iväg nu!
Jaja har inte så mycket mer att skriva idag..

Hejhej /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0