äntligen helg

för den här veckan har ju vart såå lång,not. Har bara vart 2,5 skoladagar för mig kan man säga :) Men ändå skönt med helg,inte för att det innbär någon allt för lång sovmorgon. Känns så värdelöst att gå upp och sen bara jobba 30 min när man ändå tagit sig upp,men skönt på ett sätt att dagen inte bara rinner iväg. Det är slut på att sova bort lördagar samt söndagarna nu. Det är mörkt och tråkigt ute,lite deprimerande värder just nu. Ska nog å träna lite eller åtminstone ta en promenard så jag blir lite pigg. har inga planer för helgen,förutom söndag för då ska jag till ida i säter på jul mys och julmarknad. Så ska vi göra dem sista förberedelserna inför föreläsningen :S känns dock som vi kanppt har börjat.. shit!

Räknar ner dagarna,ta mig härifrån tack!

/Matilda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0