Blicka framåt..

Sitter och funderar på vad jag ska göra efter skolan,kan ju inte jobba på tpm i all framtid.Har verkligen ingen aning om vad jag vill,och det skrämmer mig. Skulle vara skönt att ha en framtidsplan iallafall veta om jag vill plugga vidare eller hur det nu ska bli. Men visst,det är skönt att jag inte har några stora planer så att jag inte känner mig allt för binden om något skulle dyka upp på vägen.Det jag vet är att jag vägrar stanna i den här staden livet ut,nej Borlänge har jag sett nog utav. Skulle gärna flytta nu på störtt! Vill inte gå ut skolan efter som man då måste bli seriös med jobb och allt. Men finns ju ändå inget som jag längtar så mycket till som studentveckan,det kommer bli galet! Fan,förvirrad jag känner mig.
Det är inte långt kvar tills jullovet nu,och inte heller långt kvar tills 50 p kurserna ska va avslutade.Vet inte hur jag ska hinna,så sjukt mycket men jag ÅRKAR inte..är så ruskigt trött på allt plugg. Käns som jag börjat gett upp.. skärpning!
Så nu skaaa jag plugga,göra klart ergonomi uppgiften och plugga lite matte,okej det sista känns tveksamt men det är ett måste nu!! Sen ska jag ta en promenix innan anvenyn. Shit vilket liv, jag tror inte jag är såå tråkig som det låter i min blogg men allt kan ju faktist inte skrivas ut här ;)

over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0