det ska kännas att man lever..

Hejhej hallå!
Vaknade vid 9.15 av en liten hårboll vid namn charlie som satt och stirra på mig när jag låg i min brors inte allt för sköna soffa. Hade väl spränghuvudverk för det va utgån igår och jag mår nu som jag förtjänar.  Men jag va duktig och pallra mig upp trotts allt och drog en snabbis till jobbet. Nu sitter jag här och gör absolut inget,väntar mest på att tiden ska gå så mallan hör av sig snart. Blir nog en lugn kväll idag,skulle vara skönt att bara mysa och hyra film. Men det visar sig hur kvällen slutar. Såg nyss att jag glömt att spara norge bilderna när vi ränsade datorn,arg jag blev! Ledsen tjejer =/ Men kanske finns några sparda nån annastans. Eller så är det ett tecken på att det är dags att drar snart igen och ta nya bilder :D Efter som att jag vet att ida den lilla reeeeekan läser min blogg när den väl uppdateras så kan jag passa på att tjata här! så jag tycker vi ska dra till din kär stuggga nu inom kort ;)
Jag och Ida var värdar på öppethus här om dagen och det säger sig väl själv hur seriöst det blev. Ingen av oss gillar väl vår skola särkilt mycket men vi gjorde ett bra jobb trotts allt. Förutom några incidenter som säkerligen kommer sänka massage betyget ett snäpp :S men det var nästan så det var värt det,kännde mig rätt så klockren ;)
Jag hoppas kommande vecka blir lika trevlig och med lika många skratt som den här veckan har bjudit på. Så längtar jag ju faktist tills nästa helg.....

Ha det bra gott folk!


puss/M

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Rolig blogg :)

2008-11-16 @ 22:32:19
Postat av: johanna;)

heeey;)

2008-11-19 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0