Hemma i Borlänge igen..

Hejsanhesjan!
Har igentligen inte tid att skriva här just nu men blir lite kort. Har tagit en riktigt lång och skön sovmorgon,något som behövdes. Är helt vitt ute,har kommit mycket snö under natten. Mysigt men lite små drygt på samma gång. Men om det fortsätter så här så kanske man snart kan ta fram skidorna! Ska fixa mig och sen ringa Petra,vi måste plugga samhäll.. och givetvis snacka lite skit :) Ähh har inte tid att sitta här och yra,ska packa upp min väska så att det blir gjort i år!!
Kanske uppdaterar ikväll..

Blev inget pluggande med pärta efter som nästan alla mina vänner här hemma verkar ha gått och blivit sjuka medans jag vart borta. Ska sova nu,imån ska jag träffa malin hon är iaf frisk :)
Godnatt!

iiiih ;)


Ha en bra dag! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0