onsdag,

Har inte gjort särskillt mycket idag, hade en lektion. Har solat och tränat lite,inte så mycket mer har hänt. Ska snart mysa framför tv med en kopp te :)
Sitter och funderar hur det ska gå för våran föreläsning som ska hållas den 2 december för år 8 på klockarskolan.
Själv ska jag hålla i motionsdelen och tillsammans med Ida så ska vi prata om bl, sömn,ideal,kost. Blir säkert bra men lite tveksam på hur intreserad dom kommer att vara,med tanke på hur man själv va i den åldern,aja det bi som det bi.

Visst känns det hårt just nu,och kanske blir det värre.Men jag känner mig så fruktansvärt stark just nu och jag vet faktist inte varför.. det bara är så anntar jag. Det låg nog lite i det spåkvinnan sa,trotts att jag var skeptisk till en början.

God kväll! /M...

Fick nyss några bilder ifrån tottes 18 års firande :)

Vet inte vad jag gör :)


 
Min sötunge!


Kommentarer
Postat av: IDA

LOVE YOU BABE :)

2008-11-06 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0