Det var ett tag sen nu..

Hej Hej hallå!
Bokade studentresa igår,Alanya fick det bli efter lite olika åsikter så lyckade vi ta ett vettigt beslut. 
Så nu längtar jag bara till 20 maj!!Det är fortfarande lika mycket i skolan och det gör inte saken bättre att jag är skoltrött till max :S Ska på jobbintervju nästa vecka, så får hoppas på det bästa. Skulle ju inte vara helt fel med lite extra pengar.Så funderar jag starkt på att köpa gymkort/simmkort och hänga med Ida, men det får bli efter lovet.
Galet skönt med lov nu,inte för att det känns som jag förtjänar det..jag bör väl plugga en hel del då.
Har ingen aning om vad jag annars ska hitta på under lovet. Vill hälsa på Johanna i örebro men hon har nog allt för mycket plugg för att ens ha tid att prata över telen ;P förutom mitt i natten (för hon sover typ aldrig).
Nej ska gå och slå en pling till flickan nu,kan behöva snacka av mig lite..med någon som förstår <3
Men vem har sagt att livet ska vara lätt =/
  vill att du ska lysa som den stjärna du är,låt hela värden se ditt vackra leende!
i love you

puss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0