fredag,

Försov mig idag så blev ingen skola,hade ändå bara en lektion så det kvitta.
Passade på att hinna träna lite ist innan jag skulle luncha med martin på thaien.
Ruskigt tråkigt värder hela dagen har det vart, fan va drygt det blir när snöslasket kommer sen :S
Petra har det bra som drar till Alanya imorgon,kul för hon mindre roligt för oss här hemma..haha blää.
Men jag hoppas hon får det kanon och blir ännu mer pepp till studentresan :D sjukt var man längtar!!
Blev en vända till lager igår som jag nämt tidigare att jag och Malin skulle till :) Gjorde väl inte direkt några stora fynd men som mallan vet så kan jag inte ståimot vissa 30 kr plagg ;) haha ^^
Ingen kan få mig att må så bra som hon kan i svåra tider,min bästa vän.
Blir anntagligen utgång imån som vanligt... det visar sig.

Godnatt!
pöss! /M

Kommentarer
Postat av: malin

30 kronosplagg är väl oemotståndliga;) du är den BÄSTA!

2008-10-04 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0