Lov

Vet inte vart den här dagen tog vägen, gick då iallafall allt för fort. Intervdjun gick bra och ska test jobba redan nu på onsdag för att förmodligen sen jobba under helgen, wooho jag börjar kanske  få ett liv (y) Så det blir väl inte så mycket under det här lovet,annat än att plugga =/ Något jag tvivlar på att jag kommer årka ta tag i,men har inte direkt något val.
Måste erkänna att jag är liiite avis på martin och grabbarna som befinner sig i London nu.. dit ska jag också en vacker dag :) Men Paris skulle inte heller vara fel.. Halloweenfest till helgen, och jag tror jag bestämt mig för vad jag ska vara men ska prata med Ida om vi ske hitta på nått skojjsigt tsm,det visar sig.
Sitter och tänker tillbaka på Norge, guud va jag längtar tillbaka! Så galet mycket snö och mysiga stunder med tjejerna :)Ska tjata på dom att vi ska dra dit den här vintern också!
Nej har inte så mycket mer att skriva här nu.. saker och ting känns ganska trist just nu..men jag är tacksamma för att jag har alla underbara människor runt omkring mig, era ord betyder :)

Ha en fin kväll!  / M


Kommentarer
Postat av: johanna;)

wiiie va kul me jobbet! :D :D

2008-10-28 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0