torsdaag

Hann inte med att uppdatera igår, men det blev iaf en skön hemma dag. En vända på kuppan med med Ida och Becka. Sen kom Sofie och det blev bio,"Patric 1,5" den var riktigt bra,rekommenderar den starkt :) Tror inte becki hängde med så bra i själva handlingen i filmen efter som hon som vanligt hade fullt upp med att spana in killar.. i filmen (y).

Har ergonomi nu så jag och Becka väntar på Ida ska komma så att dom kan träna på att lyfta upp mig från golvet :) och sen lägg tilbaka mig..på golvet alltså. Sen ska vi ha fotbad och ansiktsmassage på massagelektionen,det bi sköönt!

det är inte lätt när det är svårt,but i love you..

pusshej! /M


Kommentarer
Postat av: Räkan den allsmäktige

du suger på att välja godis. plus att nu när du lurade mig att ta två äckliga så kommer jag att ge dig en kvick och snabb död.

2008-10-09 @ 10:47:18
Postat av: johanna ;)

njaadu, lite dålig uppdatering här tycke jag!!!:@

2008-10-22 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0