.....

Man hatar ju måndagar :S skönt med sovmorgon imån iallafall..
Skapligt mycket i skolan nu och galet vad skoltrött jag är. Så skönt med sista året! Längtan till studentveckan och studentresan blir ju bara större och större,skönt att man har allt det fram för sig,något att se fram imot :)
Ihelgen ska jag å Johannis äntligen ses,har inte träffat hon sens hon flyttade til örebro :S för hon har lite fullt upp nu när hon besöker Borlänge ;) Men på lördag ska vi äntligen ses,guud vad jag saknat den tjejen!
Utgången i helgen,flamman kommer alltid suga lika mycket och 19 års gränsen på s2 är så otroligt meningslös..
Spenderade bakisdagen på IKEA,inget jag direkt kan rekommendera att göra. Men mått i stort sett lika illa idag med så jag hoppas det inte är någon jäfla magsjuka på G,skulle ju sitta fint nu :S


mallan&jag :)

Ha det bra, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

loveyou<3

2008-10-08 @ 00:05:40
Postat av: johanna ;)

det va från mig;)

2008-10-08 @ 00:06:14
Postat av: Nea

Du är så snygg! :]

2008-10-08 @ 19:01:17
URL: http://neaglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0