Idas hörna och lite till..

Sitt här i skolan med räkan och en te efter en djupgående lektion i ..ja vad det nu är vi haft :S
Lång dag i dag men det ska väl gå bra nu när man kan mysa med ida,nu när hon har slutat rökt :)
Duktig hon vart! och förövrigt ska vi käka hennes hemmaplockande kiwisar och päron!


Hade ett väldigt trevligt samtal på telen igår med min spårade örebro tjej ;)
Johanna,måste ju vara den enda som kan få mig att gråta av skratt kl 23-00 en måndagskväll.
Tänk att ordet fax kan vara så roligt,hettsning till max!

3 år vid hans sida idag,blir någ nån skräckis (lät ju romatiskt,höhö) hittar nog på nått trevligt.

Här är min söta lilla verktygslåda som jag fick av Martin,nööjd jag blev :D



Nej nu lä jag vara lite social med Idisen =)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA jooo nog hade vi kul allt!:D! HAHAHA hur i helevet kan man skratta ås muyckle6t om en faxapparat??:D:D:D spårade ur totalt alltså!:D drev med oss själva haha åhh:DPUSS!<3

2008-09-30 @ 10:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0