FREDAG

Har suttit i min ensamhet och pluggat på riktigt bra nu.
Väntar på att johanna ska anlända till Borlänge och liva upp min kväll.
Hon sitter nu på tåget från örebro och har uppenbarligen haft riktigt tråkigt.
Ett sms från flickan fick i alla fall mig att små skratta lite.
"Ur svenska ordboken 1905; "Neger" svart ap-liknande människa som
passar bra till kroppsarbete och dylikt. Spelar trummor när han är glad."
Haha du är sjuk,jag kan verkligen sig framför mig hur du satt och skratta för
dig själv när du skicka det där medelandet! det sista va väl lite små kul ändå.
Men för inte allt för många år sedan stog det ju negerbollar i ist för
chokladbollar kokböckerna, vi har faktist en sån.

Det är fint värder och det ska tydligen grillas,jag mååår :-)

Måste tillägga att knäckebrödsdansen borlängekillarna körde på
talang på tv 4 i kväll gjorde ju succé,imponerande att dom gick vidare.. vad ska komma härnäst,
Hot dog korvbröd? ;)

Ha en fin kväll!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0