Monstret säger hej!

bakis efter en mycket rolig utgång,blev dock lite mycket. Skyller på att vi inte kunnde missa erbjudandet, 2 för 1 ;)
Började iaf kvällen med grillning hos malin med lite tjejor,trevligt trevligt! och sedan vidare mot S2.
Träffade på martin som rakat skallen (varför din dåre?!) På tal om dårar, varför ramlade vi alla tre på golvet? malin har du ett svar? minns man ens det haha. Ni två känner mig bäst och förvånas väl inte längre över mig. "Normala människor har en spärr,men den finns fan inte hos henne" Nej kanske inte,men jag vet att ni älske mig för just det,wiho!! Det finns bara en Matilda "livfet" Olsson. Men lite in chock blev ni nog allt när "monstret" körde igång. Jag dör! Det stora samtalsämnet för idag blev - Är jag ens en människa? Jag är fan tvekis på det ibland, men men jag har fått mitt nya smeknamn sen glömer vi det kära vänner :)
För er som läser det här och troligtvis inte fattar ett skit,min favorit "låt" (vad är det för nått?) spelade och jag digga väl lite väl hårt till den. Min röst va inte på topp idag om jag säger så :( Förlåt till tjejen som jag klev på och som kallade mig ett x antal fula saker! Tro mig jag vet hur jäfla ont det gör,ledsen! :S Jag har party fötter idag,ajj.
Malin satt och tittade på min tele idag och hittade ett kort från igår. Felicia din jävel,du är då för go! ;-)
Idag blev det bakis dag för hela slanten,det njöts av glass och jordgubbar i hammocken.

snygging ;) 

Lägger in en bild på två presenter vi fått från barnen på barnhemmet i Riga som dem gjort själva.
Som ett tack för vår hjälp. Sååå sött :-)



Helgen är över och på onsdag åker jag ner till Kinna igen,wiii :-)
Är där över helgen och firara sista april, mys!
Är dock inte så söggen på en 6 timmars lång tågresa i den här värmen :(
Men det är det värt!

pusshej!
/M

Kommentarer
Postat av: http://felicilicious.blogspot.com/

HAHAHAHA Herre min gud hur jag ser ut!!! DÖR! Men det är väl beviset på hur det kunde gå som det gick ;) eller varför... haha

Härliga människa, Malin ska få berätta en massa ;D

2009-04-26 @ 21:56:10
URL: http://feliciacarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0