YES!

Jag vann vadet och fick en lite present,tack sötnos ;-)

I <3 MYS

Lägger in en bild från tävlingen min fina Ida va med i ;)
Lyckat att ena helgen träffa på en kvinna från Stockhomsgruppen som anser att du bör fundera på att bli modell.
Helgen därpå stoppas du på stan och blir till frågad att vara med i en modelltävling för scandinavian.
Hur gör du? måste vara dina grymt sexiga och långa ben,Grr! ;-) Sånna ska jag med ha när jag blir stor!


IDA:)

Skola i morgon,känns faktist skönt att få flyt på det hela igen!
Godnatt!

P.S. jag längtar ihjäl mig!!!
/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som att du tog den där bilden;) det gjorde hon INTE! gför du kommer knappt ihåg att hon var med i tävlingen MOHAHA!!

2009-04-20 @ 20:44:30
Postat av: M

NEJ,jag skrev inte att den va tagen av mig heller! :$ knappt? jag har inte ett enda minne av det,va väl nått man fick höra dagen efter ;) Men tyr bilder togs så jag fick se va fin hon var ändå :)

2009-04-20 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0