Det börjar gå mot sitt slut..

Nu är alla ansökningar till högskolan inskickade,känns skönt att slippa tänka mer på det nu.
Det går som det går och jag förväntar mig inte att jag kommer in trotts att det ändå blev ett 
antal kurser/utbildningar sökta. Var nog fler än jag som va inne på studera.nu sidan 23.45 igår
för att i sista minuten komma på att - njaa jag skulle nog ha sökt den här med..
aa något i den stilen. Det va totalt omöjligt att komma någonstans vid den tiden helt enkelt.
Som tur förlängdes tiden till 12.00 idag,och Nu känner jag mig nöjd! :-)

Påskolvet är snart slut,det absolut sista lovet. Vi är snart fria,vi ska snart bli vuxna
(kommer jag någonsin bli vuxen?) och vi ska snart börja leva PÅRIKTIGT!
Det är sjukt, stressigt och helt jävla underbart!
(vilket vi troligtvis inte kommer tycka när hela festen är över och står arbetslösa)
Sak samma jag lever i nuet och jag är nöjd och glad i dagsläget!

För övrigt så har jag vart riktigt duktig idag. Gick upp kl 9 (okej,det var tackvare dig tor jag vakna)
men ändå jag lämnade sängen och gjorde klart dem sista anmälningarna till högskolan.
Käka frulle och drog ner till älven,hade inte särskillt tur med värdret då det började regna mot slutet.
Efter dagens tränings prestation så har jag skrivit på projektrapporten. Det går väl si sådär men ändå
är jag på godväg och snaaart klar :) Johanna ska komma förbi i morgon och kolla läget,hon är lite mer
hemma på raporter än mig! Av någon anledning tycker hon även det är kul? :S
Förutom lite annat smått så har jag även vart till lille bror och gett han sin födelsedagspresent
några dagar i efterskott :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0