NUVETJAG!

Tillbaka i Borlänge igen :( Min påsk har vart kanon bra! :-)
Jag måste tyvärr erkänna att jag börjar gilla lilla Kinna,riktigt mycket faktist.
MEN Johanna vi kan fortfarande håna det bara för sakens skull,bara för att
grabbarna verkligen försvarar deras hemstad (är det ens en stad?) för kung och fosterland,haha!
Sak samma det är ett mysigt ställe,och jag älskar göteborskan som dom själva påstår inte pratar.

Det blev inga kinder ägg för mig och Tor dock,det blev en jäkla massa annat.
Så mycket mysiga stunder och härliga intryck så jag knappt kan förstå att allt hänt på dom få dagarna jag var där.
Underbart värder har det vart och även om det vart fint här hemma så kan det ändå inte vart som neråt i landet.
Fan här ligger ju snön kvar lite här och var så trotts samma tempratur så är det inte samma sak här ännu.
Gräsmattorna är blöta och snöhögar ligger kvar på en del ställen,nej fy!
För övrigt så tror jag nog mitt framtida yrke får bli ormskådare,det skulle nog trottsallt passa mig.
Aa om det inte blir nån bröllopskoordinator av mig vill säga,om jag fick välja så skulle valet va lite jobbigt faktist.
Nu vill jag bara tillbaka till sockerbiten (ni vet en sån vi har här hemma nere vid älven) tillbaka i solen
till vår mysiga frukost med kex,ost och vindruvor. Mm vi är romantiska, jag veeet. haha :D
Vi har även grillat korv i pojkens kakelugn. JA Johanna jag vet att vi drev somfan om det första gången jag var hos t,
men det va riktigt mysigt som ni kanske förstår!
Nej nu tänker jag inte berätta mer vad vi har gjort,bjuder inte på allt.
Vet ändå att ni mina kära vänner kommer tömma mig på allt sen ändå..

Jag glädjs så åt att jag den där dagen hängde med på förfesten hos emelie trotts att alla inte va lika nöjda med att jag va med ut i slut ändån (hehe)..men det är en annan storry (tor,johanna..jag VET att ni små skrattar nu)
Jag tackar gud att jag uppfattades som falsk för en kort stund,mena vad hade jag annars vetat om dig idag?
Troligt vis knappt dit namn.. Att sen ha kännslor för en person 50 mil bort,är inte kul..men det är kärlek oavsett vad.
Jag vet precis vad jag vill,det finns ingen tvekan längre. Jag är glad såå glad över att JAG har funnit en såå underbar människa,det är GÖTT ;-) Hoppas på det bästa i framtiden nu!

:)

Och idag kl 18.30 får ni inte missa att kolla på dem lokala nyheterna,Tv4 Dalarna.
Är ifrån Spat på Åkerhem som jag och ida hjälpt till att styra upp ;)
Ida Strömberg är nog med på ett litet hörn i bakgrunden trotts att den jäveln slapp undan intevdjun.
Ska hem till petra senare och laga mat och kolla på nyheterna tillsammans iaf!

Ha en bra dag!
/Maaatilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du haft så mysigt!!!! jag blir glad när du är glad och nöjd, hoppas du är glad när jag är glad och nöjd:)

2009-04-14 @ 21:50:54
Postat av: T

Naaw :) ja för falsk va du! haha njae de där vet vi väl inte säkert, men lyckat blev de :)

Håller me dej gumman, allt har vart toppen och bättre blir de ;)

2009-04-15 @ 21:20:25
Postat av: johanna;)

naaaw tööööt=)

2009-04-16 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0