2 days

Min blogg bör byta namn till distansförhållande.blogg.se ist,för det är det enda jag skriver om nu för tiden,JAG VET!
Och det är et enda jag känner någon lust att skriva om,för just nu tänker jag inte på så mycket annat,än just på TOR.
Joo är väl så när man är nykär :-) Fast efter som att vi snart inte kommer ha distansförhållande längre så bör den ändå inte heta så. Kanske; attvarakärastpåjorden.blog.se, ja nått sånt skulle passa bättre.

Nu har jag två jobb dagarkvar och snart är det fredag! WIHOOO :D :D
Jag kan inte beskriva hur stor min längtan är.Snart har vi kommit över mållinijen.
Snart kan vi ha ett "vanligt" förhålland,villket känns sjukt sköönt!

Jag har försökt tima så att jag ska hinna träffa så många som möjligt av mina kära vänner,nu innan jag far.
Hinner tyvärr inte träffa alla som jag vill hinna träffa :( Ida & Malin är inbokade i morgon iaf :) 
Ska även till körskolan och packa klart i ,blää!
Men vi tar igen det när jag kommer hem,jag lovar! :-)

Nu ska jag gå till farmor & farfar och äta.

HejSvejs!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0