Flytt!

Igår fyllde Tor år,22 år fick det bli,ett steg närmare 30 års krisen :-) Det blev inte allt för rolig födelsedag efter som vi har fullt upp med att packa ihop och städa inför flytten. Men frukost på sängen och kina mat vid Barrsjön (rätta mig?) fick duga  gott och väl.

Idag ska vi göra sista ryket att packa ner alla saker,få någon ordning på det hela.I morgon kör vi första lasset till Örebroo, jag längtar kaboof mycket till att få se lägenheten!! Så nu ska jag hjälpa pojken min att fortsätta packa.
Ikväll ska vi gå på bio och se "Sommaren med Göran",myys!

P.S Jag är lite sjuk :( så min söta älskling gjorde frukost på sängen åt mig :)

Hoppas ni har der bra där hemma! och mamma jag ska försöka skicka bilder från lägenheten,så småning om iaf! :
)

KRAM
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0