kort uppdatering..

Nea Glad,jag är evight tacksamm att jag har dig!
Min fina vän,krävs inte mycket för att DU ska få mig att skina upp



Kollade igenom inkorgen i mobilen och börjar små le för mig själv.
När man har piss tråkit på jobbet och får ett sånt här sms av Felicia Karlsson så mår man.
"Japp,då ha man deltagit i pimp my ride" genom att kossa en fönsterruta på jobbarbilen
med ett stenskott när jag trimmade :) näjd man är...!
Det va några dagar sedan jag fick det dära,men det är SÅ mycket matilda/malin/felicia humor.
Kan verkligen höra flickan dra en "mmmmhm nöjd man är" (är nog ingen annan som fattar,haha)
Det där smset gjorde iaf min dag när jag fick det!
Åter igen tack för det, F! ;-)

Tack för mig
Godnatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0