Hej alla glada!

Fick idag reda på att det va min sista jobb vecka,trodde jag skulle va kvar ytterligare två veckor men icke.
Nått strul å troligen missförstånd och när det gäller sånna här saker så är jag alldeles för mesig för att våga kräva och starta diskutioner. Alla bör vara som du när det kommer till sånna här sittvationer.
Hur som helst jag ska troligen vara på hotellet och jobba några dagar innan jag far.
För nu är det inte långt kvar tills jag köper mig den sista biljetten till Kinna, på ett bra jävla tag iaf. Sista gången jag sitter på bänken i örebro,kollar på klockan och rullartummarna (iaf i v'äntan på gbg tåget,och en tmmes väntan) Sista gången jag åker på tåget mellan Herrljunga och Kinna som känns som evighetenståg,trotts att det är den kortaste sträckan under resan. Och det är äntligen sista gången vi måste stå på perongen och kyssa varandra hejdå, för en enligt oss längre tid.Sista gången jag ser han gå mot bilen medans tåget rullar iväg och mina ögon fylls av tårar och då klumpen i magen bara växer.
Det är många utav mina vänner som inte ens vet om vad som snart ska ske,hur fort allt gått och hur lycklig jag är för det som väntar. Jag säger bara att,JAG LÄNGTAR SÅÅÅ IN I BOOOOMBEN MYCKET!!! :-D ihhh.

Idag har jag jobbat 5,30 - 13.00 (sammlar flex)
Sprungit runt älven i stek solen (ny träningsverk i vaderna i morgon?)
Så har jag övningskört,guud så kul det faktist är!

Om två hela dagar så tar jag den sista tur och retur resan till kinna,blir över helgen :-)
Tor, jag saknar & älskar dig!

Godnatt
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0