2 december 2009

Idag efter jobbet så var jag hos mormor & morfar och åt,sen åkte jag och mamma till kupolen för att köpa lite julklappar.
Jag har fått mycket gjort,känner att jag är ute i god tid,inte för att jag kan på stå att jag brukar va ute i sista minuten och känna av nån stress för det.
Idag åkte älsklingen till Kinna,han har nog knappt kommit fram än.Han har ju inte vart hemma sens vi flyttade i september,så jag är glad för hans skull att han får träffa sina kompisar nu på hemmaplan :) Jag & Malin ska åka till örebro under helgen och köpa julklappar :) Det ska bli mysigt,roligt att hon ska få se hur det ser ut och så. Nu när jag är här i borlänge så känner jag verkligen att lägenheten i örebro är hemma för mig.och det ska bli skönt att åka "hem" över helgen ;-) Nuu är det inte långt kvar tills beslutet om det blir universitetet eller inte efter nyår.
Det är bara att hoppas och jag ber er att hålla tummarna för mig nu!! Men kommer jag inte in så är det så,jag ska inte deppa ihop för et,trotts att det kommer svida och besvikelsen kommer vara stor.
Jag har börjat fått julkännslor,och det är härligt! Men fasen va glad jag är att jag inte är allt för liten längre,jag syftar på Julkalendern!!Vad håller dom p med,dom blir ju bara dåligare för varje år som går. Och JA jag har kollat på den haha,första avsnittet,igår alltså men neej va dåligt.Varför kan dom inte bara ha tomtar,troll & annat som hör julen till.

Nu måste jag sova,klockan ställd på 4.50 och en ny jobb dag väntar.

Godnatt! :)

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

taack =) hihi. ja snö ska de va :D

2009-12-03 @ 14:02:20
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0