Jul helgen & mellandags REA!

MItt julfirande har vart kanon bra :) Och specielt 24 efter som min älskling kom hit då(eller han kom den 23 faktist) ,sååå mysigt att ha han här på julafton. Ussh skulle inte kunna tänka mig att fira julen utan honom,nej fyy! Tor & jag har fått massa små saker som kex & ost en mass olika teer (JA jag önskade mig te i julklapp,det är så tråkigt att lägga pengarna på sånt nu när jag inte bor hemma helttid).Har nog fått 5-6 olika sortet,MYS!Älskar att dricka te när det är kallt ute.Så har vi fått en låda med frukt,chips,en liten shampange flaska,ett RIVGÄRN (bra va gubben? ;) hemmbakade pepparkasscons och rocky road.och jag fick ett litet spakitt.Det är ju så jäkla kul med sånna där korkar med blandade saker i.Jag tänker inte rabbla upp vad jag fått i julklapp MEN en sak som jag är mycket nöjd över är mitt duntäckte,fyy fasen va skönt det är att sova med!!Fick ett utav mamma och ett dubbel av Tor,men det ska vi givetvis ha i Örebro :-) Hur det ska gå att dela täckte får vi se,jag visste knappt att det fanns dubbel täcken fortfarande,mycket hög mysfaktor iaf mihi!! Fast det va ju inte det bäst konstigt nog,näpp! Min bästa julklapp från världens absolut bästa pojkvän lägger jag upp bild på sen ;-) går inte riktig ännu...

Mellandags rean är i full gång i alla affärer och idag va jag,gustav,bella & Rebecka på lager 157 och i Falun.Det va 90% på en del plag på Lager så hittade lite,och blev även lite inne i stan.Klarade mig aif under 1000 lappen.jag tog lite kort :-)







  1. vanliga bomullsleggings (kan man inte få för mycket av)
  2. bikini & shorts med smed små äpplen på (va väl mer av ett mindre bra köp,inte den snyggaste heller men tyckte den va lite ful-söt)
  3. "dubbelLinne" (ser bättre ut på,det yttersta lagret är hängit och passa bra till festivaltider tänkte jag)
  4. Sport-BH & träningslinne
  5. myströja i flis(älska)
  6. flis tröja med luva (en för varje hem ;) )
  7. Armband & en berlock
  8. rosa pärlörhängen (dom år ju alltid sönder eller försvinner)
  9. vit tunika från Gina (har den i ett par färger redan och dom passar till nästan allt)
  10. Slappt linne (också ett bra "festival-linne")
  11. Stickad tröja
Köpte även ett halsband till mammi och en liten julklapp till min Johannis :-)

puss
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad tråkigt när du inte (kan) blogga :'(

2010-01-06 @ 15:53:51
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0