EJ ANTAGEN

besviken är ordet,men det är bara att vänta på antagning 2 i början på 2010.
FAN vad jag har blivit kännslig under dem senaste åren,gråter för minsta lilla.Men jag ville så himmla gärna.
Som liten grät jag i stort sett aldrig inför folk,mina kompisar såg mig aldrig gråta..nu bölar jag för jämnan tss.

En dag..en vacker dag så ska det bli slut på distansförhållande.
Jag hatar det verkligen,trött på alla telefonsamtal som jag oftas drar ut på.
Trött på att inte kunna ha sin störrsta trygghet nära sig när man som mest önskar det.

Det löser sig, ja jag vet!


Bara bara du,betyder mest.. love!


Säger inte godnatt,för det är ingen GOD natt.

Men sov sött mina söta kära!

/....

Kommentarer
Postat av: johanna

det är bara å gråta så mycket som du vill sötis!

Puss<3

2009-12-09 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0