fika & skitsnack,gillar!

Idag efter jobbet så kom Malin  Felicia hit,vi fikade och prata om allt möjligt som vi brukar göra :) Jag gillar dom två skarpt! :-)
Igår bakade jag lussebullar,pepparkakaor & drömmar,enligt M & F så blev det lyckat! Jag som tog men kan ju inte lägga upp bilder.

I morgon är det äntligen fredag,såååå skönt med helg!!
Tar tåget 16.50 till Örebro,jag saknar min man.

Föresten! Tomten,gud eller vem som nu finns..Jag vill ha ett DJUR!!! Mmmm,det vill jag ha..ett litet hårigt på fyra ben :$ :-)

Godnatt!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAhahahaha "jag har inge snus" ;D jo tjenare att jagt inte hade ;D

2009-12-14 @ 15:48:31
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0