fyra hela dagar kvar...

Idag har klippt mig,det va då på tiden.Tog ca 4 cm,det va riktigt slitet så nu köpte jag båda silkesdroppar och en hårinpackning.Jag är fortfarande bra sugen på att klippa av mig håret typ axellängd,men jag vill ändå ha långthår.Och till nyår vill jag inte ha kort efter som jag vill locka håret,vilket jag inte skulle vilja göra om jag hade för korthår.Säger inte att det är fult med kort lockigt hår men inget jag skulle trivas med.Så om  jag klipper kort så ryker då platttången fram.Men sak samma det får vänta,nu är jag i alla fall fräsh i håret :-) Brrr va det är kallt ute,verkligen grymt kallt!!Men man ska inte klaga nu när vi får en vit jul.

Nästan allt är klart på julklappsfronten,fattas lite små saker som jag får fixa i Borlänge.Så ska jag julbaka och städa när jag kommer hem.

Nu ska jag slå in lite julklappar,tor kommer hem snart också :)

Trevlig helg!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Längtar tills du kommer till borlänge hjärtat!

2009-12-19 @ 22:20:27
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihih taack ;D Haha hade aldrig kunnat gjort den själv, de e ett som är säkert ;P haha jo jag kommer ihåg att jag sa att jag va arg för att jag inte fick va med på din header :@ För f----n

2009-12-22 @ 15:14:06
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

vettetusan bara vad jag gjort, för mina kommenater är i samma färg som bakgrunden så dem syns fan inte Hahahah, vet du hur man gör så man får tillbaka en annan färg så mina kommenater syns eller? ;)

2009-12-22 @ 15:14:42
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0