KAN DET BLI BÄTTRE?

Det är en vecka kvar till julafton och det är hur mycket snö som helst på backen,Kan det bli bättre lagomt till jul!? mihii :-D

Den här veckan har gått så jäkla fort,i morgon är det fredag igen och jag åker illbaka till Örebro med 18.00 tåget.I helgen ska jag och T göra ett pepparkakashus,fast i år blir det ett eget gjort hus,färdiga sattser är bara för töntar..ehhhhee,ja. Alla julklappar är väl i stort sätt klara,lite smått som ska fixas bara.

Förra helgen var vi på Stefans och hans kompis fest på studentgatan,det va trevligt.Jag och kia var en stund hos Johanna innan vi gick till dom andra hos stefan.Några få kort togs men efter som sladden till kameran är kvar i örebro så kan jag inte lägga äver korten,får göra dte sen :)

Igår hade vi grötfrukost på jobbet,julklappar delades ut och avskeds present till andra tilldelades.Tyckte det va kul att jag som bara är vikarie också fick en julklapp,det var presentkort på lite olika saker,jag ska nog ta en kabinväska med tanke på att jag reser så mycket så känns det som mest behövligt.Funderar annars på en kniv,inte så roligt men det är något som fattas i min flytta hem ifrån samling.

Idag mötte jag rebecka på jobbet så hon följde med mig hem på fika tills anders slutade jobbet och dom skulle åka hem.Vi har bestämmt att vi ska på utförsäljningen på lagerhaus i början på nästa år.JA dom ska stänga ner på kupolen och den äffären ska tydligen inte finnas i Borlänge längre,tur nog finns det på marieberg i Örebro :-) Jag älskar verklign den affären,så mycket roliga saker och oftast lite udda saker. Till och med älsklingen gillar att kolla runt där har han faktist erkänt,mohaa.

Jag längtar att vakna upp på julaftonsmorgon med min skrutt,mysigare än så kan det ju inte bli!!
Och hoppas på en fin måndag kommande vecka ♥

Ha en mysig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Lena

-Va? ska Lagerhouse försvinna?? -som jag älskar att gå i den affären... och kolla på allt onödigt! hi hi.. har en dyr sak som jag bara älskar som finns där, då ska jag baske mej dit jag åxå om dom rear ut nått..

Kram! /Lena

2009-12-17 @ 22:42:28
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tack hjärtat! ja det känns fortfarande ledsamt, blir lite nedstämd. hoppas det blir bättre imorn!.. ja man gör väl det, får tänka positivt, vi ska ses så fort du kommer hit tycker jag för jag saknar dej också! <3

2009-12-18 @ 20:16:55
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0