24 FEBRUARI

Puuh,jag är i morgon inne på min femte arbetsdag och det går lysande. Men det känns i kroppen måste jag säga,att bädda.. hmm jag vet inte hur många sängar i rad är faktist jobbigare än vad man tror,MEN jag börjar bli kung på det må jag säga :)  Det gick fort att lära sig rutinerna och idag va jag faktist inte den nyaste,lite kul att man själv fick berätta för nån annan hur saker och ting ska va när jag själv faktist är ny,mohah!
Det är 24/2 idag,kollade i min almanacka där det stog "till min tor.. Jag skulle kunna gräva ner mig och tänka hur mysigt det hade vart att va i kinna just nu som det igentligen va planerat. Jag skulle även kunna tänka på hur besviken och arg jag är på mig själv .. och en jäkla massa andra jobbiga tankar. Men vad tjänar jag på det,så jag försöker se det från den ljusa sidan helt änkelt,jag ska inte tänka så förbannat mycket :) Jag tror ju ändå på ödet så det får bli min trösst.
Jag ska jobba i morgon och på torsdag åker vi till stockholm. Träffa johanna på fredag fömiddag förhoppningsvis och  hyra film och mysa på lördag kväll med flickan min. Jobba lördag-söndag 7.30-16/17.00.. Ja,med andra ord..jag är rätt så fullbokad och det känns skönt,slipper tänka allt för mycket! Jag känner mig ändå skapligt glad nu,dina ord värmer!

Idag på eftermiddagen/kvällen så va rebecka (kusin) här för hon vill ha lite hjälp inför balen. Vi kolla lite frisyrer på internett och efter som den som hon fastnade mest för inte verkade va så svår att göra själv så testade vi att trixa ihop nått. Så som det verkar så ska jag göra hennes balfrilla och det känns ganska läskigt,minns själv hur stort jag tyckte balen va när man gick ut 9an. Hon ska fixa lite saker för att sen testa att göra den igen,lite "seriösare". Får se hur det ska gå,men jag blev faktist nöjd med det vi testa oss fram till idag,tanken är att löshår ska inhandlas så det kan nog bli riktigt bra!

Med ett leende på läpparna så ska jag nu krypa ner i sängen,det är en dag i morgon med :)
SOV SÅ SÖTT min vänner!!!
;-)
/Mmmm..


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-02-26 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0