En ny dag..

med samma känsla..

Va en snabbis i skolan idag hade prov och Högskolan Dalarna va där och informerade lite.
En tjej pratade om att plugga vidare till sjuksköterska och sen frågade hon hur många av oss
som tänkt att plugga vidare till det och det va ju faktist lite komiskt att det va EN i hela
vår klass som sa ja.Jag vet då att jag inte är den enda som har bestämmt sig för att inte jobba inom vården över huvudtaget efter studenten. Inte så konstigt efter dom här åren så är man väl mest avskräckt från allt som har med vården att göra. MEN jag måste erkänna att jag är glad att jag har en utbildning som undersköterska och att jag då faktist
kan få ett jobb om jag är i kris. Även om det absolut inte är vad jag vill jobba med så är det iaf nått.



Kite - Ways to Dance,snusk ägg,havrefras,"Rally brudar",
hårdkokt ris,misslyckade såser (MAT såser), skrubben i lägenheten,
"The notebook"... jag kan rabbla upp hur många knäppa saker som helst,känns som det mesta påminner om dig
av olika anledningar och det gör bara ontontont! Som M sa "Du kan inte se ett par skor för det hade han på sig när ni träffades". Haha fy riktigt så illa är det väl inte! men inte är det då så långt ifrån :$
JA jag är väl patetisk..men kan inte hjälpa!!

Jaja,vad tjänar jag på att upprepa min kännslor här? - Inget.
Nu ska jag gå och slinga håret på mamma.

/Din M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0