MARIAAA!

Har jobbat,inte så mycket annat har hänt än idag.
Det blir en lugn kväll. Blir inget film mys med Johanna
efter som hon skulle jobba,tråkigt men vad gör man inte för
lite extra i fickan :-) Men vi tog en promenad runt älven tillsammans
igår i alla fall,snacka lite skit och kolla på svanen. Johanna
har ett stort intresse för svanar,men hon behöver nog dock terapi innan hon
riktigt vågar kolla på dom. Är lite jobbigt när hon JÄMT ska gå ner till älven
med mig för att kolla på svanjäveln :( Men vad gör man inte för sina vänner!
På kvällen va jag och bästaste på bio,"I taket lyser stjärnorna".
Trotts att det känndes lite som det va en film man skulle se när man gick i sjuan/åttan
så va den bra. Jag gråter inte till film,men det va svårt på slutet.
Medans malin skulle kunna slå värdrekord i att skratta högst så att alla
vänder sig om och kollar :)
Rekommenderar att sen den,men lite fjortis varning i den måste jag ändå säga.

Idag har jag och mamma namsdag,Maria. Vi har aldrig firat namsdagar
när de gäller andra namn men utav någon anledning så ska det varje år
på något vis firas lite när det är just "Maria dagen". Nu ska vi äta semeltårta.
Fast förstås kan ju beror på att jag heter maria i andra namn och jag är ju
lite cool,så klart det ska firas på någe vis ;-)



Johanna prata med sin svan ;) Mallanbrallan :D

pusshej! (I miss you!!!)
/Mmmmarabou..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA fyfan va du ljuger din skit xD



"Är lite jobbigt när hon JÄMT ska gå ner till älven

med mig för att kolla på svanjäveln :( Men vad gör man inte för sina vänner! "



HAHA jag dör!! :/

2009-03-01 @ 00:32:40
Postat av: M

förstår om det känns jobbigt att jag tog det så här öppet,förlåt :(

2009-03-01 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0