Skjut mig!!

Bland den jobbigaste dagen på länge,det gör ont..
det kommer det göra i morgon med och dagen efter den och dagen efter den.....
Jag trodde faktist inte att man kunnde få så pass starka kännslor för en person
efter ändå så kort tid. Men nu vet jag, jag hade nästa glömt hur det känndes.
Att va olyckligt kär.. När det gör så där sjuukt ont inom sig så man bara vill gå och dö.
Jag känner ingen lust med nått nu,absolut inget.........
Undra hur många tårar man kan fälla på en dag,har jag slagit rekord? :$
När jag va 14 år och avlivade mitt marsvin så trodde jag livet va över,att jag aldrig mer skulle kunna skratta.
Haha va visste jag om livet då,va visste jag om allt som väntade?
Frågan är ju om jag vet så mycket mer idag,kan bara inte tänka mig att något kan göra så mycket ondare kännslomässigt. Men klart jag fattar att det kan,ingen har dött. Nej men all glädje inom mig har total dött...

Tänker på när ni,mina kära vänner sa att det va som jag svävade på moln. Att ni aldrig hade sett mig så här
glad och riktigt kär. Jag ler när jag tänker på det.För kär va jag verkligen.Eller jag ÄR kär,så fruktansvärt kär!!

Jaja det här blogg inlägget spred knappast så mycket glädje. Men jag har tyvärr ingen glädje att bjuda på
idag. Och kommer nog inte att ha det på ett bra tag är jag rädd för :(

Ska försöka sova nu snart,blev inte många timmars sömn i natt..

/DIN M

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

gumman!<3

2009-02-04 @ 22:33:47
Postat av: M

tack <3

2009-02-04 @ 23:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0