torsdag

Sitter nu i skolan och väntar på bussen tillsammans med pärta. Jag känner mig rätt så glad just nu :) Har fått goda nyheter idag,våra protester om praktiken har gått igenom och vi ska nu få vara med två styckna typ frikvårdplanerare som åker runt på olika hem. Allt från korttis till långtidsboende vad jag förstog. Vi ska troligtvis få mer info på tisdag,men det låter iaf bra. Det är heller inget helgjobb utan enbart vardagar,känns skönt och det hade inneburit en massa krångel.

Nej nu ska jag med bussen, hem och träffa malin- flickan jag har goda nyheter :D ihh!

Ha en fortsatt bra dag:)


Tänker på dig...

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna;)

jävlar kom nyss hem från school o satte mej vid datan, du la in detta inlägg EN MINUT innan jag läste det hhaa sjjukt!

2009-02-05 @ 15:21:13
Postat av: M

haha knäppis ;) jag ringer dig ikväll ist som du såg i messet igår :)

2009-02-05 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0