På spåret!

ÄNTLIGEN kom vi upp på skidorna idag,ta mig som en nörd men faan va kul det är! :) Trotts att det va kassa spår mot medväga som enligt oss är den roligaste slingan. Håller nu tummarna för att vi är hemma fredag vecka åtta, efter som vi fick reda på att det är skolvasan då (vet att det låter som när man va liten och man åkte runt ett hus och alla fick chokladmedaljonger,men riktigt så är det inte). Något jag aldrig har hört talas om men jag och becki tyckte det lät riktigt kul..och drygt. Men berättar mer om det om det blir av..annars kvittar det. Men OM så blir det att ligga i hårdträning fram tills dess,inte långt dit dock.

Guuun!
En glad rebecka :)
(dock ett gammalt kort)

På söndag vecka sju är vi bjudna till Ludvika med PA gruppen för att få info inför resan till Lettland. Vi ska träffa vår kontakthjälpare,några letter och helt enkelt göra klart allt vart vi ska och när vi åker. 
Hela grejjen hålls av två tjejer som gjort samma PA som vi jobbar med. Bilder ska visas från deras besök och någon form utav välgörenhetsgala ska hållas,om jag inte förstog det hela helt fel. Det ska iaf bli intressant.

Jag har inte så mycket mer att skriva,är riktigt trött så det blir sänge på störrt nu,såå skönt!
Godnatt!

I thinking of you..
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0