orkarintehittapåenrubrik :)

Det blev party igår och det va riktigt kul! Förfest hos Malin tillsammans med hagabrudarna :) och som vanligt är det förfesterna som är roligast,tummen upp för dom. Jag har bara kassa bilder från igår men lägger upp dom som finns ;)
 Gillar kortet på Malin på alla fyra,hahaha..gick verkligen in för din roll som sexig rörmokare ;) de gillar vi!
Det va i alla fall en riktigt kul kväll,tack för det tjejor!


Linnea,Lin & Linda :) sexiga rörmokaren ;)Linnea,Malin & Linn hetts!!
va göru? ;)

Ska göra ett försök att få lite sömn nu. Fick mejl från hotell kupolen idag och ska dit och jobba redan i morgon efter jag städat :) För övrigt så har det vart en lugn dag och jag har knappt vart bakis heller,sköönt!
Martin har vart här och vi kollade nån skräckis som jag inte har en aning om vad den hette men jag hoppas jag ska kunna sova inatt ändå,i min ensamhet..

Sov sött!
/M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0