- TISDAG

enbart  motgångar.
skoltrött som ett äckel.
Ingen ork.
hoppas utan några direkta svar.
Jag vill inte tillbaka till rutinerna,saknar bara tryggheten.


Finns inga direkta sammanhang eller något vettig i det här inlägget.
Jag är inte på topp. det var ett tag sen. funderar varför man aldrig kan uppskatta det man har
utan bara omar sig om det man hade.. jag vill inte ha det äldsta,jag vill ha det senaste!
Det handlar om tålamod,jag är för ivrig för sånt för sprallig och för barnslig.
Rakt på sak eller inget alls,men jag gör ett undantag nu. 
För en sån som du växer inte på träd,fan!

Det är lov nästa vecka,villket känns helt meningslöst,värdelöst och obetydelsefullt nu..
Men Stockholm på torsdag,det blir nog trevligt :)
Min bästaste mallans big family drar till Thailland en månad,och det ryktas om bastu,öl och inflytt för min del? :)

http://allanloof.blogspot.com- Jag ler,härligt! :)
dock fanns han inte längre idag.
 




Puss & godnatt!
/yours?


 I can't give up now, but it's not easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0