bakis dag med ångest och allt sånt som hör till..

Gårdagens utgån va galen. Vi skulle ta bussen 23.47 till stan men den kom såklart inte (antagligen va det vi som redan hade missat den) så vi liftade med en fins kvinna. För hon kunnde inte låta bli när det stog tre unga tjejer efter vägen. Haha det lät ju bra. Vi kom iaf till stan och konstigt nog så kom vi in på s2,yes :) trotts att det inte blev så lyckat där inne... När det va dags att dra hem så hade varken jag eller malin nån tele med oss och vi orkade inte heller ta en taxi. Mitt upp i duskutionen om hur vi skulle göra så kollar malin på mina fötter och upptäcker att jag har skorna på fel fot. JA så hade väl jag gått runt hela kvällen,inte konstigt att jag har extra ont i fötterna idag. Vi fick oss alla ett gott skratt iaf.
Vi beslöt oss för att sova kvar hos Jon efter många om och men. Sov riktigt skönt med duntäcke i dubbelsängen med mallan. Medans grabarna fick ta det som blev över,typ en maddras på golvet,sorry ;). Vaknade upp idag med den härliga tanken "vart är jag". Minnet fall på plats och vi sprang sen för att precis hinna med 9.00 bussen hem. 
Längesen  jag va så här bakis och det får mig verkligen att tänka att jag aldrig mer ska dricka,det håller ju dock inte i sig så länge men det är vad man oftast tänker så här dagen efter.

På tisdag ska jag och martin ha vår egna lilla friluftsdag och gå upp till bergebo. Jag ska försöka få på han ett par skidor men vene riktigt hur det ska gå ;) Jag har inte ens åkt nått själv i år. Lääängtar! Hur som helst så ska vi dricka varm choklad och sitta på bänken (ni ska bara veta va fin utsikt det är därifrån,eller hur martin?!) och va ute i snön som små barn,jag är ett barn! martin kör mest på pappa rollen.

malinaaa<3
YRT??

Kommentarer
Postat av: Felicia på rosa moln

"och va ute i snön som små barn,jag är ett barn! martin kör mest på pappa rollen." haha skön du är :D jaa det var en bra kväll (:

2009-02-02 @ 21:50:28
URL: http://feliciacarlsson.blogspot.com/
Postat av: M

hahah det är ju så ;)

Jo det va en bra kväll till en viss del.. :)

Med er va det iaf bra!

2009-02-02 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0