ALLA HJÄRTANS DAG! - alla singlars dag?

Jag kan inte ens minnas senaste alla hjärtans dag då jag va singel, men det är jag i år,idag och just nu.
Det känns helt okej,det blir en trevlig kväll med tjejerna hos Amanda :)  
Jag kom nyss in efter att vart ute i det riktigt fina värdret,solen skiiiiner. Har druckit varmchoklad i snön,mys!
Jag är inte nåå avis på grabbarna som är i sälen nu,hmm! Va såå nära att ta första bästa tåg/buss och åka upp idag och sjukanmäla mig från jobbet. Men efter som jag inte kännde för att åka upp själv så banga jag när herre joffen inte skulle upp. Annars hade det vart ett trevligt sällskap på färden dit ;) båda är väl ungefär lika oseriösa :( höhö.. 
Snart ska det fikas med familjen,sen hoppa in i duschen och iväg på partay :) Klädsel; rött,rosa eller rosor. Så får se vad jag hittar i garderoben.. eller om ida kommer med en nödlösning,det visar sig!

Ha en mysig,trevlig och kanon kul dag/kväll gott folk :)

PUSS!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0