Det flyter..eller kanske inte!

Modedesaginer,maskör,berukmakare,Modell och mannekäng,konstnär,kurator,frisör,illustratör va några utav dem yrken jag fick som träff när jag gjorde intresseteste på arbestförmedlingens hemsida. Hade möte med syon idag och det va hon som tyckte jag skulle göra teste för att kanske få en liten bild av vad jag kan tänka mig i yrkesväg och därmed vad jag ska plugga senare. Men var i stortsett bara ovanliga yrken eller yrken med hög konkurans. Haha så det känndes ju inte som jag blev så mycket klokare,inte för att jag hade förväntat mig det heller. Ska i alla fall på ett nytt möte med hon nästa vecka då jag förhoppningvis hunnit bledra lite i katalogen jag beställt från www.gu.se. Så måste jag komma ihåg att anmäla mig till högskoleprovet,får jag inte glöma! :)

För övrigt så har jag vart och simmat idag,riktigt skönt och träningsverk lä jag då ha i morgon.. jag va faktist duktig :)
Fördubblade längden jag och ida kört på tidigare,mohaha. Jag är nöjd med dagens tränings insatts och jag sover nog riktigt gott inatt.
Imorgon är det fredag IGEN,shit va fort veckorna går! Jag tycker inte om fredag nu för tiden,är så fruktansvärt tråkigt med teckenspråk och det känns som jag har det varje dag! det är ett minus med att veckorna går fort. Vi ska även ha vårt andra och sista disco i morgon, på forrsaängskolan den här gången.
 

                                                                                     :)
                                                           Slänger in en bild på pärtis och ida från förra discot! :)



Inatt drömde jag om dig,hoppas på en repris snart!
Jag ska gå och sova,är  helt slut efter dagens plaskande!


/Tors Mmmmm ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0