minusgrader och sömnbrist?

Ussh va trött jag är och iiiskallt är det också,jag tycker den här snön kan försvinna nu,men det ska ju tydligen bara komma mer.. 14,9 minusgrader,yeees!! Mina fötter som alltid är iskalla håller nu på att bli till två isklumpar tror jag,brr!
vill du värma mig?

Dagen har vart bra eller ja helt okej i alla fall :) Men blev rätt lång skoldag efter som PA affischerna skulle upp inför nästa disco. Men nu sitter dem uppe på alla skolor och det visar sig hur det går den här gången. Känner att jag börjar bli rätt så lack på det här nu,kommer vi inte iväg nu så känns det sååå surt med tanke på all tid och slit vi lagt ner på det.
Känner att jag nästan inte orkar bry mig längre,vill bara kunna skriva en vettig rapport så att man kan få ett betyg.
Idag hade vi äntligen en "riktig" gympalektion,det va kul och det känns som vi börjar få en bättre sammanhållning i klassen,något som jag tycker känns riktigt kul. Vi kommer nog få en grymt rolig studentvecka tillsammans trottsallt ;)
Lektionen va iaf svettig och lagandan va på topp,hehe! Små skrubbsår på knäna och stjärnor för ögonen, det är så en riktig klassik gumplektion ska va!
MEN nu sitter jag här med min oskrivna "överenskomelse med mig själv",det är en uppgift på socialomsorg eller kanske hällsopedagogiken? nej den kursen kanske redan är avslutad. Hmm ja så bra koll har jag,men alla våra "friskvårds lektioner" är exakt lika och man märker knappt vilken lektion man är på, så whatever..
Jag är fööör trött för att ha ork till att göra den nu,vill sova..skulle ju va bra om jag kom i säng i någolunda tid idag.
Jag sa till chrille här om dagen att jag faktist lagt mig i tid dagen före. Men han blev inte så imponerad och tyckte det inte va att komma i säng i tid när klockan är 00.00. Nej det är sant. vart tog skötsamma matilda vägen som gick och la sig senast 23.00 vägen? Kanske va någon gång i början på förra året,tiden då jag knappt använde msn utan bara kolla min mejl då och då. För sen sista tiden på året 2008 råkade man bli pladask kär i  en människa vart största dels kontakt va över msn. (va inte lika dumt som det låter,träffade han inte över Lundarstorm faktist..jag lovar)
Skyller inte på snyggingen på andra delen av sverige,jag blev bara en msn nörd runt den tiden och nu sitter jag vid dator tills ett på natten. VARFÖR drog jag en hel storry om det? -hmm, i don't know jag är väl bara knäpp antar jag!

Godnatt och sov så sött gott folk!

/M

Kommentarer
Postat av: T

känner mej inte skyldig till några ändrade sovvanor :)

2009-02-10 @ 18:24:56
Postat av: Nathalie

Javisst , på vila butiken för 279:- som hittat ! :)

2009-02-11 @ 23:27:34
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0