in the school

Sitter nu i skolan och har massage,teori. Jag skriver om ansiktslyftmassage, är tydligen nån icke - kirurgisk behandling för att få bort rynkor genom strykningar.Känns som det inte är något för mig riktigt än. Becka sitter här med mig och läser nån halv psyko bok. Teckenpråk sen.. det kan ju va den tråkigaste lektionen i historien :( MEEN det är fredag och äntligen helg igen! Jag har inte bestämmt mig om jag ska med på Björn ikväll,vill men känns ändå lite halv onördigt. Funderar på utgång i morgon istället. Jag tar dagen som den kommer.
Nej nu ska jag skriva vidare om asiktslyftsmassagen,blää!

becki i bibblan



hej sålänge!


p.s. vet ni?...  jag är kär :$


Kommentarer
Postat av: johanna;)

hihi vännen du är så söt! söt bild på visingbilden å naaaw<3!

2009-01-24 @ 01:15:01
Postat av: M

hihi :) tyvärr så ser jag bara min gammla bild och visste knappt att det ändrats,men nu vet jag :)

2009-01-24 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0